luucylouise

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av LuucyLouise - 30 oktober 2009 22:33


Hejsan!


Nu ska jag stänga datan, orkar inte sitta här

längre haha. Imorgon ska jag åka och gymma

på förmiddagen (och det ska tusan ta mig bli

av denna gången hehe) för jag är riktigt sugen

på att komma igång nu! Vi hörs mer imorgon.


Pussokram

LuucyLouise



Av LuucyLouise - 30 oktober 2009 21:33


Hejsan !


Jag kikade runt lite på Gina Tricot och hittade två plagg som

passar perfekt nu kring Halloween, eller vad tycker ni? :


  


De finns som sagt på Gina Tricot!

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 30 oktober 2009 20:28


Hejsan!


Nu är jag hemma efter en spännande promenad haha.

Jag, pappa, Amelie, Marcus och hans hund Nickie skulle

promenera i en skog med färgprickar som man ska följa,

och så är det olika färger beroende på hur långt man vill

gå. Vi tänkte att vi skulle gå mellanrundan på 2,5km (röd)

men eftersom klockan var ganska mycket och det var riktigt

mörkt så tappade vi bort de röda prickarna ganska snabbt

och började följa blå (1km). Efter det kom vi på röd igen

men sen upptäckte vi att vi gick på gul (5km) och rundan

som skulle ta 20 minuter tog över en timme eftersom vi

sedan kom in på milen. Men tillslut så följde vi pappas

magkänsla och då kom vi äntligen tillbaka till parkeringen haha.


    

  


Nu tittar jag på Idol, alla har faktiskt vatt

bra hittills! Hoppas det fortsätter så ;)


Hörs sen!

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 30 oktober 2009 11:19


Idag är det fredagsmys-dagen hehe, det gillas :)


Igår när vi skulle titta på Amelies tatuering så hade

hon ju inte skissat upp den, så Amelie skulle göra

förslag i Word, och jag hittade en stil som jag tycker

skulle passa:


  


Får höra med Amelie sen vad hon tycker!

Ska även höra om hon vill handla skor idag,

för det är vi båda i desperat behov av!


Vi hörs sen!

 

Pussokram

LuucyLouise

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards