luucylouise

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av LuucyLouise - 23 oktober 2009 17:32


Det blev ingen bra klipp idag, en sån dag helt enkelt haha.

Så därför sparar vi det till en annan gång när det går bättre ;D


Kom på att jag snart måste börja fixa med Amelies julklapp,

japp redan nu, haha. Kan dock inte avslöja vad det är för något

eftersom hon läser min blogg,och om jag skulle skriva någon

ledtråd så skulle hon göra allt för att få reda på vad det är,

tro mig haha. Det kräver lite klurighet och fix och trix men

när allt är fixat tror jag att det blir en nice julklapp Skrattande Om

det skulle skita sig har jag som tur är reservplaner hehe.

Nej nu ska jag inte avslöja mer !


  

Louise och Amelie <3

 

Nu luktar hela huset mat och jag är hungrig som få,

hoppas det är mat snart hehe. Kurr kurr

 

Pussokram

LuucyLouise



Av LuucyLouise - 23 oktober 2009 14:55


Jag funderar på att spela in ett klipp på när jag sjunger och

lägga in det här? Några inlägg ner är ju klippet där jag och
Emma sjunger, men kanske ska göra ett med bara mig...


     

Gammal bild på mig, haha.


Vi får se sen om det kommer in något klipp Flört


Pussokram

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 23 oktober 2009 14:19


Denna fågeln, Snowball dansar till musik, så sjukt söt haha!




Och vet ni vad? Det är samma fågel som i denna reklamen:




Pussokram

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 23 oktober 2009 10:49


Hej på er!


Idag är det ingen skola för min del eftersom

Elliot är gullig och lämnar in mitt arbete Skrattande


Vi har för övrigt 10 månader idag <3 Får se

vad vi ska hitta på idag, men han kommer i

alla fall hit ikväll Skrattande


Jag fick lite panik imorse, för jag upptäckte att jag hade provat

klistret jag köpte igår på ett papper som jag inte visste vad det

var, och det visade sig vara ett papper som skulle lämnas in idag!

Jag hann som tur va skriva ut ett nytt papper, annars hade det

vattt lite illa haha.


  

Såhär fint hittade jag det... hehe.


Vi hörs sen! Ps. min mobil är fortfarande död.


Pussokram

LuucyLouise


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards