luucylouise

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av LuucyLouise - 16 oktober 2009 20:01


Nu siter man här med över 38 graders feber

som min älskling så gulligt gav mig som en

tidig 10-månderns present, haha. Så nu

sitter vi båda hemma var för sig och kan

inte träffas, ganska rutten present eller

vad säger ni?


Därför ändras dagens planer till idol-tittande med

syster och mamma, inte mig mot haha :)


  

Älskar dig <3


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 16 oktober 2009 16:37


Hejsan!


Detta är nog femtielfte gången gillt för min del, har haft en del

bloggar men bara på blogg.se, så får se hur jag tycker att detta

är! Hehe. Ska bli kul att börja blogga igen, och dela med mig av min vardag

och de rätt knäppa saker som faksitkst händer haha. Ni ska få

ett smakprov redan nu, och detta hände för bara någon dag sen:


Louise: *Pussar Elliot på munnen*

Elliot: Åhh, Louise. Den pussen gjorde mig...bajsnödig!


Han e så romantisk eller vad säger ni?

Puss på honom ändå haha <3


Pussokram

LuucyLouise

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards