luucylouise

Alla inlägg under december 2009

Av LuucyLouise - 31 december 2009 15:12


Hejsan!


Har egentligen inte tid att sitta här, men ett snabbt inlägg hinner

jag med! Vill bara önska er alla ett gott nytt år och så hoppas jag

att ni får en underbar och kul kväll!


  


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 30 december 2009 22:19


Nu ska jag stänga av datorn och vara kreativ, får se om det

blir bra haha. Om det blir det så kan jag fotta det och visa

här imorgon. Tror inte att det blir Väla imorgon för jag pallar

inte och det tror jag inte att mamma heller gör ... aja vi

får se hur det blir. Ha en fortsatt bra kväll people :)

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 30 december 2009 18:29


Hejsan!


Jag skulle ju åka och shoppa, det gick åt skogen. Jag och Amelie

höll på att dö en smula av trötthet, framförallt jag som halft

kollapsade i soffan, så vi stannade hemma, tur det! Imorgon

ska nog jag och mamma till Väla så jag lär behöva vila annars

kommer det gå åt skogen haha.


  

Jag är nog släkt med honom.

 

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 30 december 2009 16:16


Hejsan!

 

Bara ett tips, popcorn fungerar INTE om man mår illa, blä.


Ska slänga på mig något annat och sen ska jag nog med

Amelie och Marcus en snabb sväng till Centan för både

jag och Amelie behöver köpa lite till imorgon. Jag behöver

strumpbyxor för jag kan inte hitta mina svarta, typiskt.

Sen är det ju alltid kul att kolla runt, så nu måste jag rusa.


Hörs sen :)

 

Pussokram

LuucyLouise


Av LuucyLouise - 30 december 2009 11:47


Tjosan!


Snaaaaart är det slut på 2009, det är sjukt vad tiden går.

Jag är happy, jag har redan fått 2 svar på kameran på

blocket, så om jag har tur får jag snart sålt den, wihu!


Jag borde åka och shoppa idag, har ju legat hemma med

maginfluensa, men både igår och idag så är jag piggare,

friskare och gladre haha. Förresten, om någon är sugen

på att gå ner 4 kilo utan att lyfta ett finger så skaffa

maginfluensa, haha. Nej men skämt o sido, har inte

kunnat äta något sen jualfton typ, men idag var första

gången jag åt utan att jag höll på att spy. Tänkte att

ni ville veta det, eller inte.. Nu vet ni i alla fall, haha.



   

Jag vet nu vad jag ska ha på mig på nyår, vilka skor, vilka

smycken, och jag ska nog ha håret som på bilden...kanske.


Pussokram

LuucyLouise 

Av LuucyLouise - 29 december 2009 15:17


Hejsan!


Idag ska jag åka till Lund och skriva ut över 200 bilder

som jag ska klistra in i olika album, älskar att pyssla, hihi.

Sen ska jag kika på en ny kamera tänkte jag eftersom

jag ska sälja den jag har nu, har redan lagt ut en annons

på blocket. Denna om ni kommer ihåg? :


  



Sen har jag en smula panik... nyår närmar sig med stormsteg och

planerna är oklara och jag har verkligen ingenting att ha på mig.

Så imorgon blir det väll en panikrunda på något köpcentrum för

att försöka hitta någonting som jag ska ha på mig.. hoppas det

löser sig. Nej nu hinner jag inte sitta här mer!


Ps. Yoyo skicka sms när du vet om det går eller ej, hihi    


Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 28 december 2009 19:35


Hejsan.


De senaste dagarna har både jag, mamma, Marcus och Amelie

mått riktigt dåligt och rykt på en influensa, men nu börjar vi

friskna till igen, som tur är. Det är därför som jag inte bloggat

på ett tag, men nu får det bli ändring på det! Jag är i alla fall

glad att jag var frisk på julafton och kommer vara frisk innan

nyår. Jag och mamma kom på att detta var anledningen till

att vi nästan avled efter 4 timmars shopping, vi har aldrig

vatt så slut någonsin och vi fattade inte varför. Nu vet vi att

det var början på en influensa som gjorde det...


Jag har aldrig druckit så mycket coca cola som jag gjort dessa

dagarna, och det har vatt min räddning! Vi har alla mått sjukt

illa, så mamma slog upp det i läkarboken och där stod det att

man ska dricka coca cola utan bubblor, och det hjälper sjukt

bra! Så nu vet ni det, mår ni illa så drick coca cola!


Nu ska jag kika vidare på 2½ men, hörs sen :)

 

Pussokram

LuucyLouise

Av LuucyLouise - 26 december 2009 23:31


Kuuuuuul film! hihihihihi.


Imorgon ska jag vara elliots personliga mat-slav och laga mat till honom när han ringer i en klocka som jag ska ge honom snart! hihi



Som ni alla förstår så skrevs detta inlägg av Elliot...

Dream on baby, dream on...



ZzzZZzzZZzZZzzZZzz

 

 

Nu ska vi sova!

 

Pussokram

LuucyLouise

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Louise och jag är en glad 17 åring i mina bästa år. Jag kommer bjuda på både det ena och det andra i min blogg, en hel del bilder och musik, men även annat smått och gott! Enjoy. puss

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Gästbok

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards